• 4847-605-741-003
  • marek@gutenberg.com
  • Marek Gutenberg, Francja
Twój biznes internetowy a prawo

Twój biznes internetowy a prawo

Ponieważ liczba firm internetowych, które powstają w Internecie, wydaje się każdego dnia roboczego, ustanawia nowe rekordy, nie jest zaskoczeniem, że rosnąca ich liczba kończy się poważnymi problemami biznesowymi i prawnymi. Wydaje się, że powszechną wymówką jest twierdzenie o „nieznajomości prawa” lub fakt, że wielu po prostu nie zdaje sobie sprawy z istniejących przepisów i praw. Niestety, jak można się spodziewać, ignorancja nie jest uznaną obroną dla wymogów prawnych.

Aby chronić siebie i swoją inwestycję, zdecydowanie zalecamy przestrzeganie kilku podstawowych praktyk i umieszczanie informacji prawnych w treści witryny. Ogólnie rzecz biorąc, istnieje kilka ogólnych zawiadomień biznesowych i stosunkowo krótka lista informacji prawnych, które, jeśli zostaną uwzględnione, zapewnią podstawowy zakres i powiadomienie stronom zewnętrznym, które chcą zweryfikować (lub zakwestionować) wiarygodność i wystarczalność prawną działań Twojej witryny.

Istnieje wiele sposobów uzyskania informacji i języka potrzebnego do tych celów. Z pewnością zasięgnięcie porady prawnej jest preferowaną metodą, jeśli uzna się to za konieczne. Bez ponoszenia tych kosztów wielu przedsiębiorców internetowych czuje się komfortowo, przeprowadzając akwizycję konkurentów danej witryny. Pozostawanie blisko zasięgu i języka innych witryn internetowych, które generalnie sprzedają te same lub podobne materiały i usługi w Twojej witrynie, może być wystarczające. Powinny one zostać odpowiednio zmienione i dostosowane do konkretnych okoliczności (aby uniknąć potencjalnych problemów prawnych związanych z naruszeniem praw autorskich). Ostatnio istnieje wiele witryn internetowych, które udostępniają treść ogłoszeń i generują język ogłoszeń online (niektóre są bezpłatne, inne są płatne). Oczywiście dostępne są również oprogramowanie do tego celu.

Jako podstawowy element wprowadzający do potrzebnych ogłoszeń, poniżej znajduje się reprezentatywna próbka tych potrzebnych:

OGÓLNE UWAGI DOTYCZĄCE KATEGORII:

INFORMACJE KONTAKTOWE / SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: Witryny powinny zawierać stronę internetową, która wskazuje różne sposoby kontaktu z firmą. Obejmują one prawidłowe adresy e-mail i numery telefonów. Nowe wymagania dotyczące CAN / SPAM przewidują, że należy również podać pełny adres fizyczny.

O NAS / O NAS: Witryny powinny zawierać stronę internetową, która identyfikuje ogólne informacje o firmie, w tym informacje o właścicielu, historyczną perspektywę firmy itp.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA / FAQ: Witryny powinny zawierać stronę internetową zawierającą listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących interakcji z daną firmą. Ta strona jest całkowicie opcjonalna, ale może znacznie zmniejszyć liczbę zapytań i pytań, udostępniając te informacje z wyprzedzeniem potencjalnym klientom.

UWAGI O CHARAKTERZE PRAWNYM:

ZASTRZEŻENIE DOTYCZĄCE ZAROBKÓW: Wiele witryn poświęconych sprzedaży i marketingowi promocyjnemu zawiera określone oświadczenia dotyczące przychodów osiąganych przez właścicieli, podmioty stowarzyszone lub inne osoby korzystające z ich produktów. Zaleca się, aby w przypadku tych witryn internetowych zawierały one stronę internetową zawierającą oświadczenia dotyczące potencjalnych zarobków oraz braku „gwarancji” dotyczących wykorzystanych kwot. Wszelkie wykorzystane kwoty nie powinny być traktowane jako „wyniki osiągnięte przez innych – i w żaden sposób nie gwarantują, że wszyscy będą mieli podobne wyniki” lub słowa o tym skutku.

ZASTRZEŻENIE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z DANYCH: Witryny internetowe powinny zawierać stronę internetową zawierającą szczegółowe informacje dotyczące ograniczeń i odpowiedzialności za korzystanie, udostępnianie lub redystrybucję danych i informacji zawartych w witrynie. Ponadto w przypadku witryn internetowych zawierających informacje, które mogą być pobierane przez klientów, odpowiednie są zastrzeżenia dotyczące ograniczeń odpowiedzialności użytkownika za wirusy, oprogramowanie szpiegujące, robaki itp. Lub inne katastrofy poniesione podczas pobierania.

PRYWATNOŚĆ: Ze względu na ciągłe problemy ze spamem, zaleca się, aby strony internetowe zawierały stronę internetową, która informuje odwiedzających o polityce firmy w zakresie ochrony wszelkich otrzymanych od nich danych. Powinno to obejmować charakter gromadzenia danych, cel, zamierzone wykorzystanie, dysponowanie i udostępnianie wszelkich uzyskanych informacji. I jak najbardziej ZAWSZE przestrzegaj podanych zasad. Właściciele witryn powinni oprzeć się pokusie sprzedawania informacji o odwiedzających, gdy udostępnianie tych danych nie zostało prawidłowo ujawnione w momencie ich uzyskania.

PRAWA AUTORSKIE: strony internetowe powinny zawierać stronę internetową zawierającą informacje o prawach autorskich. To zrzeczenie się jest wymagane, aby ostrzec innych o stanie prawnym Twoich produktów i usług.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *