• 4847-605-741-003
  • marek@gutenberg.com
  • Marek Gutenberg, Francja
Przy tak wielu programach partnerskich, który powinienem wybrać?

Przy tak wielu programach partnerskich, który powinienem wybrać?

Najważniejszą rzeczą, którą musisz zrobić, patrząc na niezliczone dostępne programy partnerskie, jest zadawanie pytań przed przystąpieniem do jakiegokolwiek programu. Musisz zbadać wybory każdego programu, o którym myślisz. Uzyskaj odpowiedzi przed dołączeniem, ponieważ będą one decydującymi czynnikami tego, co osiągniesz później.

Wymieniłem tutaj niektóre z głównych pytań, które należy zadać każdemu sprzedawcy oferującemu program partnerski.

– Czy przyłączenie się będzie mnie cokolwiek kosztowało? Większość oferowanych obecnie programów partnerskich jest bezpłatna, więc po co płacić tym, którzy pobierają opłatę przed dołączeniem? O ile nie ma tylko bardzo małej opłaty i bardzo dużego zwrotu z inwestycji (zwrot z inwestycji), płacenie za partnera po prostu nie ma sensu.

„Kiedy wysyłają prowizje?” Każdy program jest inny, więc to ważne pytanie. Niektórzy wystawiają czeki raz w miesiącu, co kwartał itp. Znajdź taki, który najlepiej pasuje do wybranego harmonogramu płatności. Istnieje wiele programów partnerskich, które ustalają minimalną kwotę prowizji, którą musisz osiągnąć lub przekroczyć, aby wystawić Ci czek, więc pamiętaj, aby zapytać, czy mają jakąś minimalną kwotę.

„Jaki jest ich stosunek trafień do sprzedaży?” To bardzo ważne pytanie mówi, jaka średnia liczba „trafień” banera lub linku tekstowego jest potrzebna do wygenerowania sprzedaży. „Trafienie” ma miejsce, gdy ktoś kliknie baner lub linki tekstowe. Jest to oparte na wszystkich statystykach partnerów. Ten współczynnik jest niezwykle ważny, ponieważ powie Ci w przybliżeniu, jaki ruch musisz wygenerować, zanim będziesz mógł zacząć zarabiać na prowizjach ze sprzedaży.

„W jaki sposób będą śledzone odesłania z witryny mojego podmiotu stowarzyszonego i jak długo pozostają w systemie?” Musisz mieć pewność, że program będzie śledzić osoby, które polecasz z witryny. Tylko w ten sposób otrzymasz kredyt za sprzedaż. Niezwykle ważny jest również okres, przez jaki Twoje polecenia pozostają w systemie. Powodem jest to, że niektórzy odwiedzający początkowo nie kupują produktu, ale mogą chcieć wrócić później, aby dokonać zakupu. Musisz wiedzieć, czy nadal masz zamiar otrzymać kredyt na sprzedaż, nawet jeśli nastąpi to w ciągu kilku dni lub miesięcy od określonego dnia. Większość programów śledzi od 45 do 60 dni, chociaż niektóre programy śledzą skierowania nawet przez rok lub dłużej.

„Jakie rodzaje statystyk partnerskich są dostępne?” Wybrany program partnerski powinien oferować szczegółowe statystyki do przeglądu. Powinny być dostępne w dowolnym momencie w Internecie. Dzięki ciągłemu sprawdzaniu indywidualnych statystyk wiesz, ile wyświetleń, odwiedzin i sprzedaży zostało już wygenerowanych przez Twoją witrynę. „Wyświetlenia” to liczba wyświetleń banera lub linków tekstowych przez odwiedzających Twoją witrynę.

„Czy oprócz prowizji od sprzedaży program partnerski płaci również za trafienia i wyświetlenia?” Najlepiej, jeśli znajdziesz program, w którym wyświetlenia i trafienia są również opłacane, ponieważ zwiększy to Twoje zarobki wraz z prowizją od sprzedaży. Jest to szczególnie ważne, jeśli program, w którym się znajdujesz, oferuje niski punkt sprzedaży, aby móc osiągnąć dowolne wymagania dotyczące współczynnika, jakie mogą mieć.

„Kim jest sklep internetowy, z którym będziesz mieć do czynienia?” Musisz dowiedzieć się, z kim będziesz robić interesy, aby wiedzieć, czy jest to naprawdę solidna firma. Sprawdź produkty, które sprzedają i średnie kwoty sprzedaży, jakie osiągają. Im więcej wiesz o sprzedawcy oferującym program partnerski, tym łatwiej będzie Ci zdecydować, czy ten program jest rzeczywiście odpowiedni dla Ciebie i Twojej witryny.

„Czy program jest jednopoziomowym czy dwupoziomowym programem partnerskim?” Jednopoziomowy program partnerski płaci tylko za biznes, który sam wygenerujesz. Dwupoziomowy program płaci Ci za biznes / sprzedaż, którą przynosisz, a ponadto wypłaca Ci prowizję od sprzedaży wygenerowanej przez dowolnego podmiotu zależnego, którego sponsorujesz pod Tobą w programie. Niektóre programy dwupoziomowe płacą nawet niewielką opłatę za każdego nowego partnera, którego sponsorujesz. Jest to opłata rekrutacyjna, która zwykle spada tylko o jeden poziom.

Na koniec „jaka jest kwota zapłaconej prowizji?” W zależności od rynku, na którym się znajdujesz, okaże się, że 5% – 20% to dość standardowa prowizja, którą wypłaca większość programów. 0,01% – 0,05% to typowa kwota płacona za każde trafienie. Jeśli znajdziesz program, który płaci również za wyświetlenia banerów / reklam tekstowych, zapłacona kwota zwykle nie jest duża. Jak widać z powyższych liczb, teraz rozumiesz, dlaczego średnia kwota sprzedaży i stosunek trafień do sprzedaży są bardzo ważnym faktem, o którym należy wiedzieć przed przystąpieniem do jakiegokolwiek programu partnerskiego.

To tylko niektóre z pytań, na które należy najpierw odpowiedzieć, zanim dołączysz do programu partnerskiego. Powinieneś także zapoznać się z wieloma ważnymi aspektami, które ma wybrany program, zanim włączysz je do kampanii marketingowej i strony internetowej. Zadaj swojemu programowi partnerskiemu wybór tych pytań.

Moja rekomendacja dla jednej z najlepszych witryn Affiliate Commision to Commision Junction. Mają szeroką gamę programów partnerskich i wypłat. CJ jest z pewnością wart uwagi, jeśli chcesz poważnie podejść do tego rodzaju marketingu afiliacyjnego.

Życzymy dalszych sukcesów!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *