• 4847-605-741-003
  • marek@gutenberg.com
  • Marek Gutenberg, Francja
Kto gra w gry wideo?

Kto gra w gry wideo?

Biorąc pod uwagę ogromną liczbę gier wideo na sprzedaż i ogromną różnorodność gier wideo, które można pobrać przez Internet, prawdopodobnie nie zdziwi Cię fakt, że 60 procent populacji amerykańskiej grało w jakąś grę wideo. Rywalizują z baseballem jako wielka amerykańska rozrywka. Rzeczywiście, istnieją wersje baseballu i NFL dostępne jako gry wideo. Gry wideo wyrosły z naszej fascynacji komputerami i grają w nie zarówno młodzi, jak i starsi. Gry wideo nie są ograniczone do dzieci i nastolatków, chociaż dzieci zaczynają grać w gry wideo w młodszym i delikatniejszym wieku.

Szacuje się, że prawie połowa wszystkich amerykańskich dzieci w wieku od 4 do 6 lat grała w gry wideo i pojawił się nowy rynek, na którym można tworzyć gry wideo, które angażują małe dzieci i zwiększają atrakcyjność korzystania z komputerów. Bardziej atrakcyjne dla dzieci! Dzieci wolą komputery niż kaczki do wody i pozostają w kontakcie na całe życie. Od 2005 roku jedna czwarta dzieci w wieku od czterech do sześciu lat, które grały w gry komputerowe, twierdzi, że jest to stały nawyk. Maluch oczywiście nie może jeszcze rozmawiać o swoich przyzwyczajeniach związanych z grami wideo. Ale ich rodzice donoszą, że dzieci, zwłaszcza chłopcy, stracili zainteresowanie zabawą swoimi tradycyjnymi zabawkami, takimi jak figurki, klocki Lego i puzzle, i wolą gry wideo. Jednak dzieci nie są głównymi użytkownikami gier wideo. Ich rodzice grali w gry wideo jako dzieci i nastolatki.

Doświadczamy teraz fenomenu odtwarzaczy gier wideo drugiej generacji. Gry wideo istnieją od lat 70-tych XX wieku i najwyraźniej wystarczająco dużo czasu, aby na scenę pojawili się gracze trzeciego pokolenia. Myszka w mysz z dziećmi to dorośli, którzy nigdy nie przestali się bawić lub zaczęli bawić się jako dorośli. Dorośli stanowią największą grupę osób grających w gry wideo, a średni wiek graczy wideo to 29 lat. Z pewnością starsze pokolenie ma zdrowy rozsądek, aby uniknąć tego kosztownego i czasochłonnego nawyku, możesz pomyśleć. Pomyśl jeszcze raz – 17 procent graczy ma 50 lat i więcej. Jeśli tak się stanie, wspólnoty emerytów nie będą już w stanie oferować Bingo i Cribbage jako bonusów rekreacyjnych. Pokolenie wyżu demograficznego wkracza w swoje lata zmierzchu pośród zawodów Dungeons and Dragons.

Radość z bezmyślnego wybierania stref w wirtualnej rzeczywistości zamiast robienia czegoś lub rozmowy z kimś jest tak fascynująca, że ​​gry wideo są teraz biznesem wartym miliardy dolarów. Firmy zajmujące się grami wideo często rywalizują z dochodami giełdowymi koncernów energetycznych i farmaceutycznych. Nintendo często bije zarobki największych hollywoodzkich studiów. W 2004 r. 9,9 miliarda dolarów wydano na gry wideo, konsole takie jak PlayStation 2, Xbox i GameCube oraz na przenośne systemy, takie jak Game Boy i Nintendo DS w samych Stanach Zjednoczonych. Oczywiście Ameryka jest liderem w sprzedaży detalicznej gier wideo, ale reszta świata jest daleko w tyle, co sprawia, że ​​zapasy gier wideo są popularnym towarem. Ale nikt już nie jest zainteresowany „graniem” na giełdzie, wszyscy są zajęci graniem w gry wideo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *