• 4847-605-741-003
  • marek@gutenberg.com
  • Marek Gutenberg, Francja
Kiedy Twój produkt sprawia, że ludzie czują się świetnie, zarabiasz!

Kiedy Twój produkt sprawia, że ludzie czują się świetnie, zarabiasz!

Wszyscy słyszeliśmy o tym, jak ważne jest oferowanie produktu lub usługi o dobrej wartości. Im lepsza wartość, tym więcej osiągniesz sprzedaży i więcej zarobisz pieniędzy.

Czasami dobra wartość może wynikać z niskiej ceny lub znalezienia trudnego do znalezienia produktu lub usługi. Dobra wartość może mieć więcej wspólnego z obsługą klienta lub obsługą posprzedażną.

Ale co powiesz na to: najlepsza wartość pochodzi z produktu lub usługi, która sprawia, że ​​czujesz się dobrze. Pomyśl o tym przez chwilę.

McDonalds i Burger King stali się gigantami restauracji nie tyle dlatego, że produkowali żywność po niskich cenach, ale dlatego, że klienci czuli się dobrze, kiedy tam jedli. Firmy te zarobiły jedne z największych fortun na świecie, kierując się prostą zasadą, że miliony ludzi dobrze się bawiły i dobrze się bawiły, odwiedzając ich restauracje.

Istnieje wiele produktów lub usług, które zapewniają dobrą wartość, ale te, które sprawiają, że CZUJEMY SIĘ DOBRE, to te, które kupujemy wielokrotnie.

Kiedy szukasz nowej okazji biznesowej lub nowego produktu lub usługi do sprzedaży, zastanów się, jak ten produkt wywołuje u ludzi. Czy to daje im energiczny efekt? Czy to poprawia ich nastrój? Czy czują się dobrze po skorzystaniu z Twojego produktu lub usługi?

Odpowiedz „tak” na te pytania, a jesteś na dobrej drodze do uzyskania niezłych, stałych zysków.

Upewnij się również, że Twój produkt lub usługa jest wyjątkowa. Tak, mogą istnieć inne produkty w tej samej kategorii, ale upewnij się, że Twój różni się od innych w ważnych aspektach. Może być silniejszy, mocniejszy, tańszy, bardziej naturalny lub wiele innych pozytywnych czynników.

Emocje są prawdopodobnie najskuteczniejszym czynnikiem marketingu. Sprzedaj produkt lub usługę, która wpływa na zdrowie, nastrój i ogólne samopoczucie klientów, a będziesz mieć zwycięzcę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *