• 4847-605-741-003
  • marek@gutenberg.com
  • Marek Gutenberg, Francja
Dlaczego niektórzy partnerzy nie zarabiają wystarczająco dużo pieniędzy

Dlaczego niektórzy partnerzy nie zarabiają wystarczająco dużo pieniędzy

Marketing afiliacyjny jest prawdopodobnie kluczem do przetrwania i rozwoju wielu biznesów w cyberprzestrzeni. I właśnie dlatego prawie wszystkie firmy internetowe poszukują podmiotów stowarzyszonych. Jedno tradycyjne ramię marketingowe nie wystarczy dla jednej firmy internetowej, która będzie konkurować z innymi firmami oferującymi te same produkty i usługi. Dlatego marketing afiliacyjny jest bardzo ważny.

Na szczęście wiele osób z biznesową krwią w żyłach zdaje sobie sprawę z ważnej roli marketingu afiliacyjnego w e-commerce. A prowadzenie marketingu afiliacyjnego wydaje się stosunkowo łatwą metodą, którą może zrobić nawet osoba bez tytułu magistra w biznesie. Dlatego każdego dnia rejestruje się wiele podmiotów stowarzyszonych. Ci nowi partnerzy mają otworzyć drzwi dla nowych potencjalnych klientów dla biznesu internetowego. Ale nic takiego się nie dzieje

Wiele podmiotów stowarzyszonych nie zarabia wystarczająco dużo pieniędzy i nie odnotowuje żadnej znaczącej aktywności w swoich witrynach internetowych. Czy marketing afiliacyjny to błąd? Odpowiedź brzmi „nie”. Ta praktyka opiera się na solidnych koncepcjach marketingowych. Głównym powodem, dla którego większość podmiotów stowarzyszonych nie zarabia wystarczająco dużo pieniędzy, jest to, że popełnili jeden lub więcej z tych błędów.

Błąd 1: Trudna sprzedaż

Partner nie może prowadzić „twardej sprzedaży”, która jest po prostu wpychaniem produktu do gardła klienta. Partner powinien pozostawić część „trudną do sprzedaży” na stronie internetowej firmy internetowej. Własna witryna podmiotu stowarzyszonego nie powinna zawierać niczego, co przypomina „twardą sprzedaż”.

To, co partner musi zrobić w swojej witrynie, to „przedsprzedaż”. Przedsprzedaż to powolne przekonanie odwiedzającego o znaczeniu usługi lub produktu poprzez posiadanie doskonałej, pełnej informacji i autorytatywnej treści. Następnie partner „zasugeruje” odwiedzającemu działanie, którym może być sprawdzenie usługi lub produktu.

Błąd nr 2: zbyt krzykliwe strony internetowe

Afiliant ma odpowiadać na potrzebę odwiedzającego, jakim jest zdobycie informacji. Oznacza to, że witryna podmiotu stowarzyszonego powinna zawierać informacje. Niestety, niektórzy partnerzy są wabieni do przekształcenia swoich witryn internetowych w jeden program elektroniczny, w którym jest zbyt wiele banerów i zbyt wiele „migających” funkcji, które zwracają uwagę.

Jeśli jest za dużo banerów i za mało treści, odwiedzający najprawdopodobniej przewróci oczami i wciśnie przycisk Wstecz.

Błąd 3: Ignorowanie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

Aktywność w witrynie podmiotu stowarzyszonego może wzrosnąć, jeśli adres URL witryny znajdzie się na stronie wyników wyszukiwarek. W przeciwnym razie witryna podmiotu stowarzyszonego jest skazana na milczenie. Po prostu staje się martwym kamieniem w stale rozwijającym się świecie e-commerce.

Osoba, która zamierza zarobić więcej pieniędzy na marketingu afiliacyjnym, powinna ponownie ocenić swoją stronę internetową i ustalić, czy popełniła opisane tutaj błędy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *