• 4847-605-741-003
  • marek@gutenberg.com
  • Marek Gutenberg, Francja
Co to jest LinkShare i czy muszę go używać?

Co to jest LinkShare i czy muszę go używać?

Marketing afiliacyjny online jest jednym z najskuteczniejszych, najtańszych i najszybszych sposobów promocji towarów. Ponieważ miliony ludzi codziennie uzyskują dostęp do Internetu, sprzedawca ma wielką szansę na wprowadzenie swoich produktów i usług na szerszy rynek, maksymalizując w ten sposób swoje przychody.

Podobnie marketing afiliacyjny to doskonały sposób na generowanie dochodów w pełnym wymiarze czasu dla domowego marketera afiliacyjnego. Dla kogoś, kto ma dość ciężkiej, ośmiogodzinnej rutyny pracy, marketing afiliacyjny oferuje świetną okazję do zarobienia dużych pieniędzy bez zmęczenia – fizycznego, psychicznego i emocjonalnego.

W marketingu afiliacyjnym obie strony odnoszą korzyści, ponieważ gdy sprzedawca zarabia na każdym sprzedanym produkcie, marketer również otrzymuje prowizję.

Jeśli interesuje Cię marketing afiliacyjny, ale trudno jest Ci szukać programów afiliacyjnych, podmiotów stowarzyszonych lub sprzedawców, możesz zacząć od sprawdzenia witryn różnych sieci afiliacyjnych. Wiele programów afiliacyjnych w Internecie jest oferowanych za pośrednictwem sieci programów afiliacyjnych, która działa jako łącznik między sprzedawcami a poszczególnymi oddziałami.

Do najpopularniejszych należy LinkShare, to dzięki niemu spotykają się kupcy i podmioty stowarzyszone. LinkShare utrzymuje i zarządza programami marketingu afiliacyjnego dla wielu sprzedawców z różnymi rodzajami firm, produktów i usług. W swojej sieci ma również ponad 6000 członków witryn stowarzyszonych. Zyskuje na opłatach założycielskich, miesięcznych opłatach za prowadzenie rachunku i prowizjach.

Dołączenie do sieci, takich jak LinkShare, może być bardzo pomocne w założeniu firmy marketingowej online. Niezależnie od tego, czy jesteś sprzedawcą, czy sprzedawcą stowarzyszonym, musisz dobrze zbadać swoich partnerów, aby wybrać najlepsze dla siebie.

LinkShare zapewnia możliwość uzyskania dostępu do dużej sieci reklamodawców (handlowców), którzy oferują swoje programy partnerskie wydawcom (podmiotom stowarzyszonym), którzy chcą promować swoje produkty. W ten sam sposób daje sprzedawcom dostęp do dużej sieci partnerów, którzy szukają możliwości marketingu afiliacyjnego.

LinkShare jest szczególnie korzystny dla podmiotu stowarzyszonego przy wyborze partnerów, ponieważ może on znaleźć wszystkie swoje opcje w jednym miejscu. Byłoby mu łatwiej porównywać produkty, stawki prowizji i inne korzyści podane przez kupca. Sprzedawca zwykle tylko czeka, aż zainteresowani partnerzy zarejestrują się w jego programie marketingu afiliacyjnego, ale obecność w sieci zwiększa jego szansę na promowanie swoich produktów na większym rynku, maksymalizując w ten sposób swój potencjał uzyskania ogromnych zysków.

Aby pomóc Ci zdecydować, czy korzystać z dużych sieci afiliacyjnych, takich jak LinkShare, czy nie, spróbujmy głębiej przyjrzeć się jego pozytywnym i negatywnym stronom. Podstawową zaletą LinkShare dla Ciebie jako partnera jest wygoda.

Jak wspomniano wcześniej, jednocześnie w jednym miejscu znajdujesz różne informacje o swoich wyborach, dzięki czemu oszczędzasz czas i wysiłek, szukając programów partnerskich lub sprzedawców.

Łatwiej jest również śledzić wyniki swojego partnera biznesowego za pomocą miesięcznych raportów i zestawień, a także stawek sprzedaży i prowizji, dzięki czemu wiesz, czy nadal warto kontynuować program partnerski. Jeśli zarejestrowałeś się w kilku programach partnerskich, możesz sprawdzić wszystkie swoje statystyki dla każdego merchandisera, z którym jesteś powiązany, logując się tylko raz.

LinkShare pomaga w zarządzaniu i utrzymywaniu wszystkich zapisów kliknięć i transakcji sprzedaży odwiedzających. Dba o Twoje prowizje i przekazuje je co miesiąc w ryczałcie. Zwłaszcza jeśli masz więcej niż jednego partnera handlowego, łatwiej będzie Ci zarządzać swoimi kontami i śledzić swoje zarobki, gdy jesteś powiązany z siecią programów marketingowych.
Co więcej, wszystkie otrzymywane informacje są dokładne i zabezpieczone, więc jesteś chroniony przed ryzykiem, jakie możesz napotkać. Przede wszystkim możesz bezpłatnie korzystać z zalet LinkShare. Musisz tylko wejść na ich stronę i zarejestrować swoją stronę. Natychmiast uzyskujesz dostęp do szerokiej gamy dostępnych dla Ciebie programów partnerskich.

Więc co jest negatywne? Chociaż dołączenie do afiliacyjnych sieci marketingowych, takich jak LinkShare, jest rzeczywiście pomocne, są też pewne wady.

Po pierwsze, sprzedawcy oferują niższe prowizje podmiotom stowarzyszonym, którzy współpracują z nimi za pośrednictwem sieci programów stron trzecich. Dzieje się tak, ponieważ nadal muszą płacić za korzystanie z usługi i technologii dostarczanej przez LinkShare.

Bezpośrednie partnerstwo ze sprzedawcą obniża koszty reklamy w sieci, dzięki czemu partner ma większy potencjał, aby zarobić więcej. Ponadto możliwe jest, że Twoja płatność może zostać opóźniona o miesiąc lub dłużej, ponieważ sieci programowe zapłacą Ci dopiero po zapłaceniu przez reklamodawcę lub sprzedawcę.

Czy musisz korzystać z LinkShare lub innej sieci?

Właściwie to zależy. Możesz zdecydować się na bezpośrednie partnerstwo ze sprzedawcą, ale ten wybór nie ma zastosowania przez cały czas. Jest wielu merchandiserów, którzy oferują swój program partnerski tylko za pośrednictwem sieci programów afiliacyjnych, a zatem nie masz innego wyboru niż przyłączenie się do sieci i przystąpienie do programu marketingu afiliacyjnego.

Masz więc do czynienia z sytuacją „weź to albo zostaw”. Ale LinkShare i inne sieci programowe nie są tak niekorzystne. W końcu, niezależnie od tego, czy dołączysz do niego, czy nie, duże zarabianie będzie zależało bardziej od twoich strategii promocyjnych i wytrwałości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *